VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
Vásárlási szándéka esetén, a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.
A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és az esetleges szállítási költséget (30 000 Ft bruttó vásárlási érték felett a szállítást mi álljuk). Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrízte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.
Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét, illetve a telefonszámát, hogy a futár biztosan megtalálja.
Azért javasoljuk, hogy regisztráljon, mert időnként a regisztrált vásárlóinknak további kedvezményes kuponokat küldünk hírlevélben. Az adott akciós kupont a vásárlás során, a megfelelő rubrikába írva tudja beváltani. Természetesen, ha később nem szeretne további kedvezményeket kapni, illetve értesítéseket kapni akcióinkról, bármikor leiratkozhat hírlevelünkről!
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel üzletünkben vagy a Royal Futár cég által szállítva),
valamint fizetési módot (CIB Bankkártyás fizetés, PayPal, banki átutalás, utánvét, készpénz személyes átvételkor).
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldése előtt, (kis pipával) el kell fogadnia a Vásárlási feltételek-et (az ÁSZF-et), amivel egyben elfogadja, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele a vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.
Ezután kattintson a „Megrendelés” gombra.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén kérjük hívja a +3630 6894570-es telefonszámot.
2. Fizetési információk
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak.
A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák az esetleges szállítási költséget, ami bruttó 1500 Ft.
30 000 Ft bruttó vásárlási érték felett a szállítást mi álljuk. Több termék megvásárlása esetén is maximum 1500 Ft a szállítási díj, a vásárlási érték figyelembe vételével.
A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megtalálható, ellenőrízhető.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Fizetési feltételek
Webáruházunkban lehetősége van a rendelés leadásakor bankkártyával fizetni, szállításkor a futárnak utánvéttel készpénzzel fizetni, banki előre utalással fizetni, illetve személyes átvétel esetén az átvételi ponton készpénzzel fizetni.
50.000.-Ft-ot meghaladó megrendelés esetén, csak az ellenérték előzetes átutalása után áll módunkban kiszállítani a termékeket.
Személyes átvétel esetén, ha nem tetszik az áru, vagy nem megfelelő a méret, elállhat a vásárlástól, nem kell megvásárolnia!
Számlázás
A hatályos jogszabályoknak megfelelő számlát állítunk ki, mely futárral történő szállítás esetén minden esetben a csomagban található.
A számla megléte feltétele az esetleges garanciális problémák orvoslásának!
Fontos: Amennyiben céges számlát kér (mert el tudja számolni a cipő, csizma, papucs, táska vásárlását), kizárólag abban az esetben tudjuk a számlát cégre kiállítani, ha elküldi a cég neve, címe mellett annak adószámát! A hatályos jogszabályok szerint ez előírás!
Bankszámlaszám: Star Rex 23 Bt.
CIB Bank 10701599-45930401-51100005
3. Szállítási információk
Szállítás
A küldemények szállítása futár cég bevonásával történik. Szállító cég: Royal Futár Hungária Kft. 1096 Budapest Gubacsi út 32.
A termék várható kiszállítási napját a webáruházban a termékoldalon megtalálja, a várható időpontot a visszaigazoló e-mail tartalmazza.
Ez minden esetben munkanapokon 7-18 óra közöttre esik. Ha munkaidőben munkahelyén tartózkodik és oda kéri a szállítást, kérjük munkahelye nevét és címét adja meg, illetve rendeléskor a megjegyzésbe írja meg hány óráig tartózkodik ott, hogy a futárt tudjuk tájékoztatni.
A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben is megtalálható +3630 6894570-es telefonszámon vagy az info[kukac]aranyelefant.com email címen.
A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!
Előforduló áruhiány esetén küldje el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk (amennyiben tudjuk) a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot, illetve a csomagban található számlát!
Szállítási mód: futár céggel szállítva az Ön által megadott szállítási címre.
Kiszállítási idő:
bankkártyás fizetés esetén: kártyás vásárlás esetén előre láthatóan az adott termék termékoldalán feltüntetett "Várható szállítás:" napján, de minden esetben jelezzük a vevő felé a szállítás napját telefonon vagy e-mailben.
előre utalás esetén: átutalásának bankunkba tötrénő beérkezése után előre láthatóan az adott termék termékoldalán feltüntetett "Várható szállítás:" napján, de minden esetben jelezzük a vevő felé a szállítás napját telefonon vagy e-mailben.
utánvét esetén: rendelésének véglegesítése után előre láthatóan az adott termék termékoldalán feltüntetett "Várható szállítás:" napján, de minden esetben jelezzük a vevő felé a szállítás napját telefonon vagy e-mailben.
Ha előre láthatóan bármilyen problémába ütközik a kiszállítás, azt igyekszünk a vevő elérhetőségein keresztül előre jelezni.
Szabadság esetén a webáruház főoldalán jelezzük a kiszállítási időtartam szünetelését és az első szállítási napot.
Szállítási díjak: a megvásárolt áru(k) bruttó értéke ha 30 000 Ft alatti összeg, akkor bruttó 1500 Ft a szállítási díj,
bruttó 30 000 Ft vagy feletti összeg esetén ingyenes a szállítás.
Magyarország határain kívül jelenleg nem szállítunk!
A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal!
A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
4. Elállás joga, áruk cseréje, visszavétele
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, kizárólag hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak abban az esetben áll módunkban visszafizetni a teljes vételárat, ha a terméket és annak minden tartozékát -különös tekintettel a cipős dobozra- hiánytalanul és sértetlenül küldi vissza. EZEK HIÁNYÁBAN A TERMÉK ÉRTÉKCSÖKKENTNEK MINŐSÜL!
A TERMÉK EREDETI CIPŐS DOBOZA NEM HASZNÁLHATÓ POSTAI CSOMAGOLÓANYAGKÉNT, ILYEN ESETEKBEN A SÉRÜLÉSÉRT 1.000.-Ft ÉRTÉKCSÖKKENÉST SZÁMÍTUNK FEL! Visszaküldés esetén a dobozt papírba kell becsomagolni, ragasztószalag nem kerülhet a doboz felületére!
Mielőtt visszaküldi a terméket, minden esetben ÍRÁSBAN ELŐRE JELEZZE VISSZAKÜLDÉSI SZÁNDÉKÁT az info[kukac]aranyelefant.com email címen!
Jelezze írásban azon igényét is, hogy csere terméket kér (másik méretet, vagy másik terméket, értékegyeztetéssel), vagy kéri a termék vételárának a visszautalását! Ez esetben kérjük adja meg az utaláshoz a bankszámla tulajdonos nevét és bankszámlaszámát! Amennyiben több terméket vásárolt és csak az egyiket küldi vissza, azt is írja meg melyik terméket nem kéri!
A visszaküldési cím:
Star Rex 23 Bt. 1193 Budapest, Üllői út 266. REMÍZ IRODAHÁZ 2. emelet
A visszaküldési szándék jelzése után Ön köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha Ön a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A postán keresztül visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk személyesen ellenőrzi, és legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeit is.
Vállalkozásunk azonban mindaddig visszatarthatja a fenti összeget, amíg Ön a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
Amennyiben Ön 14 napon belül él elállási jogával, és visszaküldi az árut, de a terméket igénybe vette oly módon, hogy abban kár keletkezett, vagy a használat következtében a továbbiakban eladó számára értékesíthetetlen állapotba került, az eladó követelheti az áru ellenértékét a vásárlótól, vagy nem köteles azt visszafizetni részére.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, tehát a terméket minden esetben a vásárlónak saját költségén kell visszajuttatni webáruházunk székhelyének címére (Star Rex 23 Bt. 1193 Budapest, Üllői út 266. REMÍZ Irodaház 2. emelet), mely kötelezettségét az alábbiak szabályozzák:
45/2014.(II.26) Korm.rendelet
"23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is."
"24. § (2) a fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli"
"25. § a fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel"
17/1999 (II.5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
"4. § (6) a fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. a fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését."
Portósan küldött csomagokat nem vesz át webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. (pl. a lábbeliket csak otthoni felpróbálás után vesszük vissza, utcai használat után nem!)
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során, a csomagolás teljesítésével jön létre, a rendeléshez tartozó számla elkészítésekor. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, az értékesítő azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben ezen értesítés a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségünk valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben (info@aranyelefant.com) vagy a "Kapcsolat" menüpontok alatt kerülhet sor.
5. Hibás teljesítéssel kapcsolatos információk
Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.
Szavatossági igény: Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető.
6. Megrendelés követés
Megrendelését nyomonkövetheti telefonon, vagy az info@aranyelefant.com címen is.
7. Ügyfélszolgálat
A rendelések feldolgozása és a futárnak történő átadása, vevőszolgálati feladatok végzése munkanapokon, hétfőtől-péntekig 11-19.00 óra között történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon megrendeléseket nem dolgozunk fel. Ezen idő alatt beérkezett megrendelések feldolgozása futár cégnek történő átadása a következő munkanapon történik.
E-mail: info[kukac]aranyelefant.com
Az ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: +3630 6894570
8. Fogyasztóvédelem
A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (http://fogyasztovedelem.kormany.hu) honlapján elérhetők.
Amennyiben a fogyasztó, fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu
Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. A szerződés nyelve magyar.
9. Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
10. Szavatosság
Szavatosságról szóló dokumentum letöltése
"Bejelentés a vásárló minőségi panaszáról" bejelentőlap letöltése
11. Hivatkozott jogszabályok szövegének teljes változatai a következő helyeken érhetők el:
1. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1300005.TV
2. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.)Korm. rendelet
http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043
12. Cégadatok
Cégnév: Star Rex 23 Bt.
Szolgáltató székhelye: 1193 Budapest, Üllői út 266.
Cégjegyzékszám: 01-06-778719
A nyilvántartásba bejegyző hatóság megnevezése: Fővárosi Cégbíróság
Tevékenységi engedélyszám: B 7129/2017
A tevékenységi engedély kiállítója: Budapest Főváros XIX kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal Hatósági Iroda
Elérhetőség (elektronikus levelezési címe): info[kukac]aranyelefant.com
Szolgáltató egyéb, telefonos elérhetősége: +3630 6894570
Adószám: 28579106-2-43
Bankszámlaszám: Star Rex 23 Bt. Budapest 10100840-59893700-01000006
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-69915/2013
13. Vásárlási feltételek (ÁSZF) letöltése:
A Vásárlási feltételek (ÁSZF) letölthető az alábbi linkről: